Tor آموزش و دانلود فیلترشکن و پنهان کننده هویت

تُر (Tor) سیستمی است که برای ناشناس ماندن کاربران در محیط اینترنت به کار می‌رود. با این که کاربرد اصلی شبکهٔ تر، ناشناس ماندن کاربر و جلوگیری از شنود اطلاعات و عدم توانایی ثبت اطلاعات رد و بدل شده توسط کاربران در محیط اینترنت است، ولی برای عبور از فیلترینگ هم به کار می‌رود.
سیستم تُر پیاده‌سازی‌ای از مسیریابی پیازی است که در آن پیام‌ها رمزگذاری می شوند و از داخل شبکه‌ای از سیستمها که به وسیلهٔ کاربران داوطلب در اقصی نقاط جهان راه‌اندازی شده است، عبور داده می‌شوند. در این شبکه، هر دستگاه یک لایهٔ رمز را برای خواندن دستورات مسیریابی رمزگشایی می‌کند و پیام را به دستگاه بعدی می فرستد که آن هم به نوبهٔ خود همین کار را تکرار می کند. این روش باعث می‌شود که هیچ یک از سیستمهای داخل این شبکه از محتوای پیامها اطلاع نداشته باشند. در ضمن هیچ یک از سیستمهای این شبکه به طور همزمان به نشانی پروتکل اینترنت فرستنده و نشانی پروتکل اینترنت گیرنده دسترسی ندارند. یعنی هر یک از دستگاههای داخل این شبکه که ترافیک اینترنتی از آن عبور می‌کند، فقط نشانی پروتکل اینترنت دستگاه قبلی را می‌داند.
پس با این توضیحات نتیجه گیری ای که می توان کرد این است که امن ترین روش برای عبور از فیلترینگ و در عین حال ناشناس بودن آن هم در کشوری مانند ایران استفاده از نرم افزار Tor می باشد.
طریقه دانلود در ادامه مطلب


نحوه استفاده از این فیلترشکن پنهان کننده مشکل نیست. شما همراه این نرم افزار نسخه پورتابل فایرفاکس را دریافت خواهید نمود که پس از اجرای برنامه و اتصال، فایرفاکس پورتابل هم اجرا می گردد و بی نیاز از اعمال هرگونه تنظیمات قادر به گشت و گذار نامرئی در اینترنت خواهید بود.
چنانچه قصد استفاده از مرورگر دیگری را دارید، بدون اینکه فایرفاکس را ببندید وارد مرورگر خود شده و در بخش تنظیمات آی پی و پورت مناسب را وارد کنید.
IP: 127.0.0.1
Port: 8118

_ برای دانلود این فیلترشکن می توانید به سایت سازنده آن در اینجـــا مراجعه کرده، نوع و ورژن برنامه را انتخاب نموده و آن را دانلود کنید.
_ همچنین می توانید با ارسال یک ایمیل به آدرس torfarsi1@torproject.org منتظر جواب باشید. در ایمیل جواب برای شما نحوه درخواست نرم افزار توضیح داده خواهد شد و به این صورت می باشد که باید یک ایمیل دیگر به یکی از آدرس های مشخص شده بفرستید و نوع درخواست خود را تعیین کنید. پس از آن ایمیل دیگری حاوی فایل مورد نظر برایتان ارسال می گردد.
_ و یا اینکه اگر حوصله این کارها را ندارید یک ایمیل به آدرس kucheyebonbast@gmail.com بفرستید و حتما درخواستتون رو قید کنید تا عینا فایل دریافتی از سایت سازنده  به ایمیل شما فرستاده شود.

2 comments:

  1. با سلام
    ممنون از راهنمایی شما
    استفاده میکنم و tor من یه سوال داشتم:من از
    تر از پروکسی ساکس استفاده میکنه که ساکس در اینترنت دانلود منجر ساپورت نمیشه,برای دانلود چکار میتوان کرد.

    ReplyDelete
  2. mitoni az sockscap ya proxifier estefade koni

    http://www.socksproxychecker.com/sockscap.html

    http://proxifier.com/

    sockscap rayegane

    vali

    baraye register kardan proxifier az ina estefade kon
    (Noskheye standard (Nasbi))
    Your name or company name:Proxy
    License Key: XRZSD-H3S32-VXRYG-RC32P-MF44U

    .................................

    (Noskheye Portable (Ghabele haml))

    Your name or company name:Proxy
    License Key: 7ZCJU-93UUY-G93YN-GETH5-VRUYX

    ReplyDelete