درخواست دانشجویان فعال جنبش سبز دانشگاه آزاد و دولتی تبریز از رسانه ها برای اطلاع رسانی در رابطه با دوست در بندشان

در جریان تجمع روز 13 آبان تبریز که در داخل و خارج دانشگاه تبریز صورت پذیرفت، تعدادی از دانشجویان که بگفته شرکت کنندگان، از دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی تبریز بوده اند، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده و به محل نامعلومی منتقل شده اند.
آرش رهایی، دانشجوی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در مقطع کارشناسی مهندسی کامپیوتر_نرم افزار، یکی از این بازداشت شدگان است که طی پیگیری هایی که از سوی دانشجویان فعال جنبش سبز دانشگاه آزاد و دولتی تبریز انجام شد مشخص گردید توسط ماموران امنیتی و اطلاعاتی در زمان تجمع دستگیر شده است و وضعیت وی هم اکنون نامعلوم می باشد.
از این رو از پایگاه ها و رسانه های آزاد و مستقل همچون موج سبز آزادی و راه سبز تقاضا می شود به این دانشجویان کمک کنند تا شاید بتوانند با اطلاع رسانی به موقع، ضمن ابراز نگرانی های خود در رابطه با وضعیت دوستان خود که تنها یکی از آنها آرش رهایی می باشد، از وقوع فجایعی مشابه رفتارهای وحشیانه با بازداشت شدگان کهریزک جلوگیری بعمل آورند.
13 آبان با تمام اتفاقات ریز و درشت خود برگزار گردید و به پایان رسید ولی هم اکنون باید پیگیر وضعیت کسانی باشیم که احتمالا در همین لحظه مشغول شکنجه شدن هستند.
من بعنوان یک دانشجوی فارغ التحصیل وظیفه خود دانستم نگرانی دوستانم را از هر طریق ممکن و در حد توان به گوش همگان برسانم و توانی بیش از این ندارم که تنها دست یاری به سوی شما دراز کنم.

No comments:

Post a Comment