سفرهای بین القبیله ای ا.ن

در پی سفرهای بین قبیله ای که ا.ن. در روزهای اخیر به انجام رسانده است و به دنبال ملاقات وی با جمعی از قبایل آدم خوار که بگفته خودش نقاط مشترک بسیاری با هم دارند، دستاوردهای مهم این دیدارها در زیر به سمع و نظر شما می رسد:
ا.ن. در جمع هواداران میلیونی خود که صد نفر هم نمی شدند اعلام کرد امروز مدیریت جهان در دستان توانای ماست. امروز ایران بیش از هر زمانی با همه کشورهای دنیا، به غیر از صد و پنجاه شصت کشور که همگی جیره خوار استکبار جهانی هستند، روابط در حد عالی دارد.
وی تاکید کرد که همه باید بکوشیم تا عدالت را بطور مساوی در همه جهان تقسیم کنیم و وعده داد در آینده ای نزدیک به حول و قوه الهی، سهام عدالت را در میان این قبایل نیز توزیع خواهد نمود.
رئیس جمزور ا.ن. در حالی که بشدت مورد تشویق قرار می گرفت، به مناسبت هفته بسیج، از تاسیس شعبه بین المللی بسیج در سواحل یکی از جزایر کومور خبر داد و اعلام نمود از همه بیکاران و اوباش دعوت می شود بمنظور ثبت نام در این پایگاه اقدام نموده و از مزایای آن از جمله تجاوز شبانه روزی، بهرمند گردند. وی همچنین از احداث قریب الوقوع تعدادی کهریزک در مناطق دورافتاده تر پرده برداشت.
وی خاطرنشان کرد از آنجاکه پس از کودتای پرشور ما در 22 خرداد هرجای ایران که می رویم خشتکمان را می کشند سرمان، لذا تصمیم داریم از این به بعد به همین سفرها ادامه دهیم و دور دوم این سفرها سال بعد همین موقع صورت خواهد گرفت که در آن به بررسی روند پیشرفت این پروژه ها خواهیم پرداخت.
ا.ن. در پایان مراسم سخنرانی، در جمع دوستانه تعدادی از روسای قبایل حاضر گردید و آنها را برای روز 16 آذر به ایران دعوت کرد تا در مراسم شامی مجلل، تعدادی از بازداشت شدگان همان روز را کباب کنند و بخورند که این دعوت با استقبال گسترده ی حضار روبرو شد تا آنجا که همگی با سر دادن شعار کومبا کومبا، حمایت خود از ا.ن. را اعلام نمودند.

No comments:

Post a Comment