دکترانی که باید بروند دکتر

مجله علمی نیچر که چندی پیش دزدی بودن چند مقاله چاپ شده به نام کامران دانشجو و حمید بهبهانی در این مجله را فاش کرده بود، بار دیگر اعلام کرد مقالات دیگری از این دو نفر پیدا نموده که از روی مقالات دیگر کپی برداری شده است.
در دانشگاه استادان زیادی دیده ام که نتایج پروژه ها و پایان نامه های دانشجویان را به نام خود در سمینارهای علمی ارائه می دهند و حتی نامی از پژوهشگران واقعی نمی برند اما باید بگویم این دو دیگر روی سنگ پای قزوین را هم کم کرده اند. با مقالاتی که از خودشان نبوده سالها پز داده اند و بادی هم در غبغب انداخته و به خیالشان واقعا محقق برتر هستند.
کامران دانشجو که رسما نتایج انتخابات 22 خرداد را عوض کرد و در دزد بودن آن شکی نیست، آخر هم نفهمیدیم مدرکش را از کجا گرفته. بهبهانی که ته دودره بازهاست، پروژه های نا تمام را طوری افتتاح می کند که بیا و ببین.
درباره آن یکی خدابیامرز هم که چه عرض کنم. کردان را می گویم. حالا که مرده نمی خواهم پشت سرش حرف بزنم ولی آنقدر با اعتماد بنفس دروغ می گفت و خود را دکتر می نامید که روی چوپان دروغگو را هم کم کرده بود. بعد از مرگش هم تا مدتها باید با آیه و قسم حضرت عباس خبر مردنش را می دادند تا مردم باورشان شود. من که هنوز باور نکرده ام مرده باشد!

No comments:

Post a Comment